tisdag 16 november 2010

Elle 15 dagar gammal

Tänk va tiden går fort!
Elle är nu 15 dagar gammal och mår som en liten stjärna.
Jag försöker ta reda på vem hon är.
Hon ler med ena mungipan, gör roliga grimaser, lustiga ljud och älskar att ligga i min famn och bara mysa.
Just nu sover hon, vilket är så mysigt men jag längtar tills hon vaknar.
Själv sitter jag och skriver på veckans uppsats och hoppas på att hinna med den som jag missade den veckan som Elle föddes och kompletteringen som Sofia vill ha på förra uppgiften. Snacka om att det är lite att fixa med. Sofia har iallafall sagt att det går bra om jag lämnar in allt tills den 9 dec och att jag inte behöver känna stress.

Idag har jag varit ute och gått med Linda och Laura. Väldigt mysigt! Vi tog en promenad på en och en halv timme i Slottsskogen. Det är väldigt fint och lugnt där. Jag och Linda ska åka bort till Rödesten och gå någon dag. Väldigt skönt att inte behöva gå själv :)

Nu ska jag mysa med min lilla tjej och sen ska jag skriva lite mer på min uppsats som ska in i morgon.

Det finns nya bilder på Picasa nu om det är så att nån vill se hur vår lilla tjej växer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar