söndag 28 november 2010

Johanna och Eriks hus

Idag har vi varit och hälsat på Erik och Johanna i deras nya hus. Så himla mysigt.
Visst är det en heldel att göra men det är också väldigt mysigt.
När man kommer ut på landet så bli man så sugen på att skaffa hus. Tänk om vi hade haft lite mer plats så att vi hade kunnat ha julen hos oss. Om vi hade haft deras hus hade alla kunnat komma till oss. Då hade vi i allafall haft 4 extra sovrum och plats för alla barn och släktingar. Så mysigt. Det är kanske så det får bli nästa gång :)

Just nu längtar jag till julen. Fast jag längtar mest efter att åka till Stockholm om 8 dagar. Det ska bli så himla skönt att komma "hem". Även om jag inte känner att Stockholm är hemma längre så har jag inte riktigt kommit tillrätta med att Göteborg är hemma heller. I vilket fall ska det bli grymt att träffa Karin, Morrison, Elvira, Johan, Leo, Andreas, Frank, Mamma, Pappa och alla fina vänner som kommer på glögg. Galet vad jag längtar efter er alla.

Nu är det snart dags att ta den lilla söta bebisen och åter ge sig in i drömmarnas land. Ska bli så skönt att sova.
Har upptäckt att magmusklerna inte fungerar som de ska än. När jag ska lägga Elle i sängen kan jag inte hålla emot med magen så det blir till att spänna armarna och ryggen (detta är för att jag sitter i sängen).

Nu så är det godnatt som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar