tisdag 3 mars 2009

Eftersom du läser nu...cencur :)

Min favvo gubbe har hittat hit, vilket både är lite smikrande (han har ju knappt tid att sova och äta) och lite läskigt. Det är på nåtsätt lite läskigt, men struntar egentligen vad han tycker, eftersom jag vet att han bryr sig så mycket om mig och tycker om mig iallfall...så LÄS :)

Dagen idag har varit lite tung, men det har också varit en givande dag. Möten i massor och full fart framåt.

På djungelsidan har det inte hänt nåt den senaste tiden, fast det är skönt. Skönt att slippa känna stressen av alla männsikor som vill ha allt man kan ge. Trött, lite besviken och kraftigttrött på min övervikt...

jaja, livet går vidare även om man skulle vilja ha nån att dela det med :)

Hepp, min konstiga dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar