söndag 22 mars 2009

Ingen sömn....

Jag kan inte sova, det är helt jäkla otroligt, men på helgerna KAN inte jag sova. Jag vaknar 5. Idag har det lite med att göra att min inte alltför interligenta granne börjar slepa trummor och damsuga kl 5. Jag vet inte om han går på nåt....men snart måste jag typ gå upp och säga till.
Sen tror inte jag att mina sömnproblem beror enbart på min granne, jag har oroskänslor. detta måste jag göra nåt åt. Gtb är i gtb, vilket gör att vi inte kan ses, vilket i sin tur är helt ok. Det konstiga och lite jobbigt är att jag inte kan få tag och prata med honom. Han svarar inte. Inte för att jag provat så många gånger...eller rättare sagt nån. Nu ska jag förklara
I fredags så skrev han ett lite ledset mail om att jag inte hört av mig på hela dagen, jag skickade då ett lååångt sms, han svarade genast och jag svarade. Det va precis som det skulle va. Sen på kvällen skickar han ett sms, inget konstigt. Men sen kommer det konstiga. Jag skriver ett sms på kvällen (sent) han ligger säkert och sover, helt ok. Sen på morgonen inget svar, jag går och tränar, inget svar på smset efter träningen heller. Sen vid 14.30 ringer han, är precis som varnligt, jag blir glad och struntar i att han inte svarat på smset. Sen skickar jag ett mess typ runt18 och bara skriver att jag tänker på honom och önskar honom lyckatill i poker. INGET SVAR. Jag skickar sen ett mess typ 23 och skriver "hur går det?" inget svar...jag tycker att det är konstigt.
Inte för att jag inte skulle tycka det va ok, men eftersom vi på veckorna skickar mail och sms tillvarandra säker 10-20 gånger per dag, så blir jag förrvirrad, lite ledsen och lite orolig.
Vad gör han i Gtb igentligen.
Sen imorse går jag in på match där vi träffades, där står det att han var online för en timme sen. Så jag tänker han är vaken, jag ringer! självklart inget svar.
Man blir lite trött.
Jag har nog bestämt mig för att jag inte är redo för ett förhållande.
Iallfall ett som det känns som om det bara existerar på veckorna.
Skittrist, men det är som det är.
Tänker kanske inte helt ge upp på honom än. Men jag är nog ganska säker på att jag inte kommer palla om det ska va så här när han är borta.

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att svante som bor ovanför dig är och har alltid varit och kommer alltid förbli ett mongo.. han har alltid spelat trummor klockan 3 på natten och haft dester på tisdagar som börjar klockan 11 på kvällen eller 2 på natten. vi har varit upp MÅNGA gånger och sagt till. Du får helt enkelt leva med det. ;P

    SvaraRadera