lördag 14 mars 2009

Nya X faktor

Ibland är det ganska skönt att vara singel, fast det är bara ibland, det är inte ofta som jag känner mig tillfreds med det. Nu har jag dock tagit tag i det. Ska på en dejt...galet men jag är redan lite nervös. Jag brukar inte bli nervös alls, brukar kunna vara avslappnad och kool.
Vi träffades på match, vilket inebär att vi inte har sett varandra, vilket gör det hela både lite spännande och läskigt.
I vilketfall ska det bli jätte kul att träffa honom, vi kan kalla honom GTB.
Han är lite äldre än mig, men jag upplever honom som ungdomlig. Han är snygg..det vet jag för vi tränar på samma gym, mina kompisar på gymet vet vem han är. De säger att vi passar ihop, jag är lite rädd att han ska bli besviken, inte bli nöjd med det han får :) Måste verkilgen vara så snygg på dejten....hjälp!

Nu ska jag städa och äta frukost, sen off till spiningen...ååå vad jag saknat den...

Denna vecka har jag jobbad 8-21 mån,tis,ons och tors...men det har behövts.

jaja nu, städa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar