söndag 1 mars 2009

Spinning och andra funderingar

Älskar verkligen att utmana min trötta kropp och puscha den till den yttersta gränsen, men jag tror inte att den vill längre. Mitt hår är trött, min hud återhämtar sig inte och läker inte, jag har ont i leder coh är trött i nacken och ryggen...varför kan man inte få va hel.
Jag älskar verkligen träningen, men ibland undrar jag om det inte vore bra att sova lite mer istället för att träna. Jaja det kommer bli ändring nu iallafall, eftersom jag kommer jobba 120% schemalagd arbetstid så kommer jag inte hinna lika mycket..probelmet är väl att jag antagligen kommer sova ännu mindre.
Nu ser jag iallafall allra mest fram emot den 28 mars...då är det spinning marathon, 12 timmar..galet underbart. Håller på att sätta hop två team som ska cykla parallelt, sen äta middag. Ska blir grymt kul. Hoppas att alla kan så vi blir 8-10 stycken, inte för att jag inte kan tänka mig att ha en cykel nästan själv :)
Träna tills det smakar blod i munnen och armarna och benen värker, huvet är det ända som fungerar som det ska :)
Min kärlek 2009 går till...SPINNING :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar