lördag 7 mars 2009

Lördag

Lördagsmorgon. Tänk att man kan somna på kvällen och vakna och känna sig helt annorlunda, jag gör det ibland. Ibland till det positiva ibland negativt, men oftast som idag. Inget alls. Känner mig lite tom, kankse kan bero på min längtan av att dela. Gillar inte att sova själv, frukost själv, lunch själv....men jag har ju alla mina underbara vänner och min fantastiska familj.
Just nu ser jag till att bara satsa på jobben, vilket är det ända som känns som det fungerar nu. Träningen behöver att jag sover och äter...vilket är bristvara, fast i natt har jag nästan sovit 10 timmar, det va jätte längesen som jag gjorde det..skönt.
Nästa vecka kommer bli ett helvete, jobbar 8-21.30 tre dagar och sen är det massa sociala grejer också,vilket iof är kul men jag kommer va helt slut nästa helg, kanske dags att åka till Yasuragi eller så. Skulle va så skönt att ligga i utomhusbaden där och bara njuta av friden.
Jag har kommit på att det är dags för mig att börja njuta av att vara själv, det är inte männen som ger mig värde, jag är värd en massa själv.
Nu ska jag äta och sen spinna :) love lördagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar