söndag 8 mars 2009

Slut på allt gnäll

jag började skriva ett riktigt bittert och surt inlägg, men så bestämde jag mig för att nej...det räcker. Jag har ett grymt bra liv, det är verkligen jäkligt surt att gå runt och va en bitch som gnäller över den underbara sittsen jag sitter i.

Alla plus i min portfölj är
+ får massa jobb erbjudanden
+ gör ett jättebra jobb...får höra det och ser resultaten
+ älskar mitt spinningteam...kan man göra det
+ har en underbar familj
+ vänner som man inte kan finna bättre
+ roliga partyn att gå på
+ semesterresor som kommer inom snart
+ en lgh som är fin och som jag gillar, även om den inte är min och jag antagligen inte kommer kunna stanna...men jag trivs nu
+ jag får så många roliga jobberbjudande och har nästan svårt att välja...och det är lågkonjuktur :)
+ det kanske kan finnas nån kille som kan tänkas gilla mig...

Jag har det så bra, jag trivs med väldigt mycket i mitt liv, där av...inget mer jäkla gnäll.

Så det var det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar