måndag 2 augusti 2010

1 år och massa förändring

Nu har det gått mer än ett år sen jag skrev sist. Han som jag inte visste hur han funkade är kvar i mitt liv och kommer stanna här tills den dagen vi dör.
Känslan av att ha en man vid min sida är oslagbar, älskar att vara två speciellt med honom :)

Det som har hänt i korthet:

- Jag har slutat på 120% jobbet och jobbat på ett annat ställe som kan kallas 70% jobbet, bättre lön, frustrerande chef och tråkiga kollegor (vissa undantag finns)
- Ett lass med saker har åkt i en bil från Stockholm till Göteborg där jag numera huserar med sambo och ett nytt liv
- jobbet har avslutats och dagarna fylls nu av en väntan...väntan på bebis :)
Bebis aka Ajabaja kommer i november och är ett riktigt semesterfynd. Kärlekssemester med mannen gav inte bara solbränna utan även ett litet liv i magen :)
- undertiden fördriver jag dagarna med att ibland jobba, fundera, läsa, sy, baka och längta till familj och vänner i Stockholm.

har lovat min syster att inom kort lägga upp bilder på inredningsprojekt som pågår i sambons etage lägenhet i centrala Göteborg. Det är mycket som händer just nu.

Har saknat att skriva men vi får se hur länge det håller, vem vet, detta kanske är mitt nya kall :D lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar