lördag 7 augusti 2010

Berghs

Senast på måndag ska min ansökan om distansutbildning som projektledare var Berghs tillhanda. Det är något lustigt med detta. Jag planerar att lägga x antal tusen kronor för att lära mig mer om hur det är at vara projektledare, men innan jag ens har chansen att sen visa upp mina erfarenheter så ska jag födabarn och vara mammaledig. Hur jag än resonerar runt detta så kommer jag ändå inte fram till något bra beslut. Mammaledig vill man ju vara men jag hade så gärna haft ett jobb att vara mammaledig ifrån, men nu är det ju inte så, jag blir ju bara mammaledig från arbetslösheten!! Hur kul är det att bara vara? enligt mig inte så kul.

Så ikväll är det jag som ser till att få ihop en ansökan till Berghs och till Projektledareutbildningen, blir många tusenlappar fattigare men kanske kanske lite lite lite lyckligare och kanske kanske får dröm jobbet en dag trots allt

Ikväll ska vi åka skladjursbåt och njuta av Göteborgsskärgård :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar