fredag 6 augusti 2010

Regn regn och åter regn

Det är lite lustigt, min Sambo ville att jag skulle flytta ner till Göteborg. Eftersom jag inte har varit på västkusten så rasande mycket så gick jag på argumentet "det är alltid finare väder där". haha vilken nitlott jag dragit.
Det regnar säkert varannan dag och blåser var annan. I natt har det regnat massor, det är som om nån duschar på fönstren.
Denna sommaren värkar också gå till historien som den finaste och varmaste genom tiderna i Stockholm...så ibland undrar jag lätt
VAD GÖR JAG HÄR!!!

Nu ska jag gå till jobbet och göra lite nytta, Pierre ska ta med sina föräldrar på äventyr i ett blött Göteborg.

Senare ska vi träffa kompisar och äta indiskt och se på bio. Våra vänner ska få barn vilken dag som helst, så det ska bli jätte skoj att träffa dem båda :)

Nu iväg i fullfart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar