tisdag 24 augusti 2010

Ännu en dag passerar i mitt väldigt låååångsamma liv

Idag har det varit lååångsamt. Det har i princip inte hänt något alls.
Jag har jobbat 2 timmar och så har jag tränar i 40 minuter. Lagade falukorv med potatis och stuvadspenat till middag.
Nu har jag duschat och ska kanske sova, fast jag är inte så sugen på det heller.

Imorn blir det säkert en lite mer händelserik dag. Vi ska på första träffen med föräldrargruppen. Ska bli spännande, hoppas på att det ska vara några bra tjejer i gruppen som man kanske kan fika eller promenera med.

Funderar ärligt på att lossas som om foglossningarna inte känns. Är så sugen på att gå ut och gå och hitta på saker. Men det gör ont och jag känner mig dum för att jag i princip haltar fram.

Nu ska jag inte skriva mer, för det är inget kul att läsa detta i allafall.

Älskar mitt liv, älskar min man, men har sååå rysligt tråkigt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar