måndag 6 september 2010

Hemma och sjuk

Idag har jag varit hemma och legat helt utslagen i soffan. Det är verkligen inte kul.
Jag skulle jobbat idag, men det blev det inget med. Är helt slut, önskar att jag slapp känna mig som ett gammalt trött löv.
I vilket fall har jag pratat med en av mina äldsta vänner idag, Therese.
Hon är också gravid! det är så roligt. hon kommer bli en väldigt bra mamma :)
Hon och hennes sambo har köpt ett hus och ska flytta om mindre än två veckor. Sen ska de gifta sig nästa sommar. Är verkligen glad för deras skull :)
Nästa sommar gifter sig 4 av mina vänner, inte med varandra! Ska bli så skoj att gå på bröllop och njuta av att vara mamma ledig. Längtar lite tills jag kan börja jobba igen, men mest längtar jag efter vår lilla tjej.
Om hon var lugn igår så har hon helt klart tagit igen det idag. Viken fart det har varit i magen. Riktiga karatesparkar, tror inte att hon gillar när jag tar det lugnt det blir nog svårare att sova då.
Apropå att sova, det börjar bli dags för mig nu.
Imorn måste jag sätta fart och skriva på den nya uppgiften till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar