onsdag 1 september 2010

Att blir förälskad är fantastiskt

Idag insåg jag att jag har en ny sorts förälskelse i mitt liv, föräldrargruppen!
Jag vet, det är lite töntigt, men det är så mysigt att sitta med alla andra par och bara babbla om värkar, spricka, bedövningar mm. Det blir liksom ännu mer verkligen när man ser andra som går igenom samma sak.
Idag bestämde vi även att vi ska ses och fika redan imorn. Det är flera som inte har något att göra och ingen att hänga med. Det är klart roligare att inte vara själv.
Det är också ganska roligt, även om vi inte kommer få samma månad att ha nån att prata med som vet hur det känns och som fattar att man inte orkar hela dagen.
Jag ska mycket snart skicka ett sms till alla tjejer i gruppen och ge dem en tid och en plats för lite fika.
Idag fick vi se en film, det var känslomässigt och många av tjejerna började gråta när mammorna fick se sina bebisar. Jag fällde en hel del tårar. Ska bli så häftigt att träffa henne. Sen fick vi öva på olika massager som kunde vara skönt för trötta höfter mm, det var verkligen dagens ljuspunkt, Pierre är ju inte så förtjust i att vara nära jämt men nu MÅSTE han. Jag verkligen älskar marathondansen, ska se till att vi övar den ofta. Han ska även på bränna ut en skiva med musik som vi kan ha med oss, bara massa sköna låtar och sen lite rock n´roll, som vi kan ha precis när hon ska ut.
Jag älskar verkligen vår lilla tjej, hon är så bra och fin :) är så glad att hon ska komma snart. Längtar galet mycket nu :)

Nu ska jag plugga lite och komma igång med det på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar