tisdag 7 september 2010

Varför går det inte bara

Så här ligger det till.
Jag pluggar ju på Berghs. På torsdag ska vi lämna in den egentliga första uppgiften. Tanken är att det ska vara ca 4 sidor..MAX. Det är inte så lätt. Allt som jag vill skriva går inte att få plats med på 4 sidor, det blir ca 15 sidor. Urk. Jag måste hålla mig kort.
Måste strukturera. Just nu skulle jag vilja ha en skrivare. Så jag kunde skriva ut allt och på nått sätt se framför mig hur mycket det är och vad som kan strykas.

Sen har jag även fått för mig att jag ska fixa nya foton till mina svarta ramar till hallen. Bilderna har jag men hjärnan verkar jag ha tappat. Mins inte hur man gör i Photoshop. Jag har ju gått kurser och allt och brukar inte glömma. Men nu är det som bortblåst.

Sen kan man ju ta det här med att min dator är såååå dålig, den klara inte att jag är på internet, lyssnar på fantastiska spotify och jobbar i Photoshop samtidigt. Det är såå irriterande!!

I vilket fall så mår jag mycket bättre idag, febern är nog helt borta nu och jag och lillan njuter av att ta det mycket mycket lugnt.

Just det glömde säga att jag bakar också. Måste lägga till att Laila är bäst, men att det borde stå att kakorna jag bakar växer till tefat och att man typ bara kan lägga 5-6 st per plåt...just nu gräddas alla ihop så de blir till en enda stor kaka. Suck. Tror inte att detta är min dag riktigt!

Idag ska jag bli klar med inlämningen. Måste det, det känns bra att sätta lite press.
Jobba jobba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar