fredag 15 oktober 2010

ARG som ett bi!!!

Blir så jäkla arg på barnmorskorna på Kungshöjd. Vad är det för fel på dem!!
jag ringde dit för att få lite hjälp med att få reda på vad jag kan tänkas ta för smärtlindring då jag inte tål Morfin.
Hon säger "akupunktur, TENS, lustgas"...ok? Om jag måste snittas eller om det gör så ont att jag håller på att dö? "aaa då får man söva dig, det finns inget annat vad jag vet än morfin" jag kontrat, men när jag låg inlagd och de upptäckte att jag hade morfinallergi så fick jag något annan smärtlindring som jag inte reagerade på...varför kan jag inte få det nu? "alltså jag vet inte, men det är ingen läkare här och ärligt så tror jag inte att det är någon som har tid att titta på detta, du får helt enkelt acceptera att du inte kan få någon bedövning"
Om hon inte vet varför svarar hon då så?
Jag berättade att jag får annat även när jag får penicilin, inte heller det visste hon gick men säger ändå att det inte går...ärligt. Tänker inte (om jag får barn igen) gå till Kungshöjd!! De har inte varit annat än ignoranta och otrevliga.
De ringer inte när de säger att de ska och de visar ingen som helst förståelse för en som person.
Nu vill jag ännu hellre åka till Stockholm och föda.
Slippa alla sura Göteborgs barnmorskor. BB Stockholm här kommer jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar