torsdag 7 oktober 2010

Kliklikliklikliklikli

Jag fick för mig att det inte kliar såååå mycket. Men det gör det!! Om jag inte tyckte att jag såg väldigt äcklig ut skulle jag ta en bild och lägga upp.
Har fullt med små sår (sönderkliade små ?blåsor?) på hela armarna, bröstet, magen, ryggen och halsen. har till och med kliat sönder så det blöder på örat!!
Skönt att detta tar slut nu hon kommer. Annars bli jag galen.

Nu ska jag berätta något roligt. Hon har fixerats. Huvudet ligger neråt och sitter "fast" Vilket är en bra start på en kommande förlossning. Just nu har hon dock hicka, vilket känns väldigt roligt :)
Magen har också börjat sjunka lite. Tänk om hon vill komma tidigt!! Det skulle va så skönt fast vi hinner inte få klart i lägenheten då och det är inte roligt.
Hoppas så på att snickaren kan komma i nästa vecka och bygga rummet, förådet och fixa köket. Det skulle va så kul om det blev fint tills hon är här.
Efter att allt snickrats så ska allt målas. Då kommer Pierres snälla pappa och hjälper till. Dock så tror jag att jag kommer göra en del av målningen också, bara för att få ut henne :)

Idag skulle jag gå ut på stan och fixa en massa, men det kliar så mycket så jag orkar inte. Det gör ont i huden för att det kliar så mycket. har precis tagit en dusch för att minska kliet...men det hjälpte inte. urk.
Jag bakar ett bröd också :)
Får väl lägga upp en bild på det också :)

1 kommentar:

  1. Oj vilket vackert bröd!! Har du bakat det? ser helproffsigt ut tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera