fredag 15 oktober 2010

Träning + lite vinter

Har nog aldrig saknat mig själv så mycket som nu. Längtar verkligen efter att få ta ut mig på gymmet. Längtar efter stummar armar och ben. Kliva av spinningcykeln och inte kunna stå.
Längtar efter att känna var enda muskel i kroppen...känna hur det spänner och bränner.
Tyvärr är det bara att vänta. Har fryst SATS kortet tills 1 jan, man måste ju låta kroppen återhämta sig lite.
Sen har jag bokat 6 pt timmar!! Och eftersom jag den 18 juni ska cykla 30 mil (Vätternrundan) så måste jag sätta fart med träningen inför den. Så det kommer säkert att bli en hel del långdistans träning.
Hoppas på att tappa massa vikt när jag ammar så att jag bara behöver bygga muskler inte tappa fett också. Vem vet, det är ju så olika för olika kvinnor.
Till sommaren ska jag vara fit for fight så jag klara 30 milaren och kanske kanske Vansbro simmet också. Vem vet, det är kanske nu efter lillan som jag verkligen hittar den form jag vill ha.
En sak är säker, jag ska lägga på ett kol att hitta tillbaks till min starka kropp.
Har ju inte gått upp så rysligt mycket, men jag lägger fortfarande på mig massor, så jag hoppas på att det är mest vatten och att det rinner av.
Min kompis gick upp 18 kg och 3 månader efter att hennes lilla tjej föddes så vägde hon 22 kg mindre!! Men som sagt alla är olika.

I natt drömde jag att jag var i Whistler och åkte snowboard, vi var 2 tjejer och 12 killar. Åkte ett grymt offpiståk. Snön liksom delade sig när vi surfade fram.
Sen sa jag, "tycker att det är dags för en kall öl, nån som är på?" ärligt kanske en av de bästa drömmarna på väldigt väldigt länge.
Nästa vinter så ska jag åka igen, jag vill verkligen iväg och dundra ner för backarna i alperna eller så. Tänk va härligt det är.
Hoppas på att kunna övertala Pierre till att åka till vintern. Men det kan bli svårt, han är ju inte så förtjust i snö och kyla..inte som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar