söndag 17 oktober 2010

Nu börjar det!!

Det rör på sig!
I dag har Pierre spelat match och jag var och tittade. Det var en ovanligt spännande match, slutade 2-2. Om de hade vunnit så hade de varit tvungna att kvala för att komma in div 5 vilket inte alla i laget vill. Att spela i div 5 innebär att de måste träna för att bli bättre och detta är inte ett lag som tränar!
Under matchen så kickade jag lite boll med Hencke och Anns lilla kille Kalle. Det var kul men efter så spände det som tusan i både magen och där nere.
Sen åkte vi hem och påvägen stannade vi och handlade...det var då det verkligen tilltog. Sammandragningar. Kom typ var 5 minut, fy tusan vad ont det gjorde. Sen har det fortsatt men kommer kanske bara var 15 minut. Så snart är hon nog här!

jag har ju en känsla av att hon kommer tidigt, har även en svag känsla av att det inte kommer finnas någon bil eller att lägenheten inte kommer hinna bli klar. På ett sätt så känns det trist, vi kommer inte åka vår nya bil till förlossningen och inte heller komma hem med henne till en fin och klar lägenhet, men samtidigt så kommer vi lösa det.
Just nu längtar jag bara efter henne, ser fram emot att ha henne mot min kropp. Drömmer om att hon ligger i min famn och snuttar, drömmer om att bara vara vi 3.
Hoppas på som Linda sa, känna att detta är helt rätt. Känna att det är helt naturligt när hon är här! Hon är väldigt älskad redan och kommer få en stor och fin familj.

Snart skriver jag igen, kanske efter att hon är här...men jag tror att det kan dröja någon vecka till innan hon är här. Det är nog bara hon som gjort sig påmind idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar