söndag 3 oktober 2010

Oktober mage och ett av mina små hemma projekt

Eftersom jag typ inte har något att göra på dagarna, försöker jag fixa hemma. Så här om dagen fick jag spel på att jag inte hittade någon ny lampskärm som både var billig och snygg. Jag tycker nämligen att det är trist med dyra saker just nu.
Så jag köpte typ och gjorde om lampan som vi hade, jag vet kanske inte blev perfekt, men man måste ju prova. Sen köpte jag mina favvorit blommor, stargaister, djuprosa och ställde bredvid. Blev ändå fint tycker jag. I veckan ska jag åka till IKEA och köpa en spegel och sätta över :)

(blev just lite full i skratt, min sambo sitter bredvid och hummar...det innebär lägger ut en ljudmatta som antagligen låter som sång i hans huvud...:) det är både lite irriterande men också ganska underhållande. jag kommer ju från en familj där alla i allafall kan sjunga lite lite...kanske inte så bra men i allafall sång :)han är ganska charmig när han vill)

Sen ska jag även passa på att lägga upp en bild som sambon tog innan vi gick ut och åt middag i fredags. Så här ser man ut nu för tiden :)

Efter middagen var vi på BIO, såg Eat Love and Pray med Julia Roberts, den var bra och mysig. Jag gillar ju JR. Det ända som luddade till kanten lite på fredagen var killen bakom mig på Bion som bestämde för sig att lufta sina äckliga fotsvettsfötter...det var sååå äckligt. hade jag varit min mamma hade jag sagt till, men jag vågade inte :( I vilket fall en helt bra kväll. De kommer ju inte så ofta just nu.

Nu är det söndag och imorn är jag ensam igen, ska se till att göra det jag vill och börja läsa på Box 21.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ vilka fina bilder på både dig, magen och blommorna i hallen.
    Puss
    mamma

    SvaraRadera