fredag 22 oktober 2010

Det märks att vi närmar oss :) och lapptäcke!

Det är lustigt. Allt har slutat. Sover gott, kissar inte så ofta som jag brukar på nätterna, har inte lika ont i foglossningarn, kliar inte längre!! Hon vet, hon vet att hon ska komma ut snart och låter mig vila väldigt mycket.
Just nu är det en mysig tid, jag vet liksom att om max 4 veckor är hon här. Dock så vet jag nästan säkert att hon kommer innan dess...fast man kan ju inte så noga veta heller.
Längtar tills hon är här och myser med mig :)

Denna veckan har dagarna fyllts med så mycket som möjligt, men oj va trött man är.
I vilket fall så sydde jag ett lapptäcke här om dagen. Det blev väldigt fint!! Hon ska få åka hem i filten.
Sen har jag även gjort saker till en mobil som ska sitta över hennes säng, så nu ska jag bara köpa själva mobilen :)


Ska ge mig ner på stan nu. Det finns 5 saker som jag måste köpa...undra om jag kommer hitta dem! Eller kanske ska man säga komma ihåg dem, så fort jag går utanför dörren brukar jag få hjärnsläpp. Skriver en lapp :)

1 kommentar: