torsdag 14 oktober 2010

Snälla snälla..sluta svälla!!

Varför blir jag bara större och större? Ok om det bara var magen som växte, men det är allt. TOM håret!!
Brösten är enorma, köpte amnings BH förra veckan provade med att få in en knytnäve i kupan och visst denna kommer jag kunna ha när bebis kommer. Så igår, när jag satte på mig den så passade den perfekt...och detta innan amningen börjar.
Var ju tvungen att köpa nu, eftersom ingen BH i garderoben passa. Det jobbiga var att jag köpte den största storleken som fanns. Vad kommer här näst...F? G?
Nä nu räcker det.
Näsan har också blivit lite större. Lovehandelsarna har också blivit större och låren...slut växa!
Längtar efter att gå till spinningen och köra 90 minuter Tour de France och sen hem och dricka ett lagom kallt vitt vin och äta hummer...det är bara hummern som går nu :(
Ser fram emot jul och nyår i år, då ska jag dricka bubbel och äta goda saker som man inte får äta nu. Längtar sjukt mycket efter riktigt god salami, har iof börjat fuska lite med maten. Hon är ju klar nu, hoppas hon inte blir dålig bra.

Ska ta en promenad så jag slipper sitta och bli tjockare och se på dålig tv..har inte så mycket att göra.
Idag ska jag försöka orka med att fixa allt som står på den långa listan av inköp och sen ska jag skriva uppsats.

Tack och hej från den tjocka trötta kvinnan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar